FacebookПідписатися на RSS

/Files/images/osvtnya_dyalnst/Дистанційне навчання.jpg Дистанційне навчання

Форми та методи сучасного цифрового контенту в закладах позашкільної освіти

Дистанційне навчання в закладах позашкільної освіти є актуальним і ефективним способом одержання нових знань і навичок, особливо в умовах сучасного світу, коли доступ до інформації став легким завдяки Інтернету та технологічному розвитку. Форми і методи роботи в цьому контексті відрізняються від традиційного навчання і вимагають особливого підходу. Ось декілька форм і методів, які можуть бути використані під час дистанційного навчання в закладах позашкільної освіти.

Для успішного проведення дистанційних занять важливо мати велику кількість форм і методів роботи, що дозволяє задіяти учнів та сприяти їхньому розвитку. Важливо, що кожен метод має свої переваги та недоліки, і їх використання залежить від конкретних потреб та можливостей учнів і педагогів. Поєднання різних методів та форм роботи може забезпечити більший успіх у дистанційному навчанні в закладах позашкільної освіти.

ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ

1. Відеоуроки

Записані відеоуроки, які можна переглядати в будь-який час, надають змогу вихованцям навчатися за власним графіком, дозволяють переглядати матеріал у зручний для них час, як вдома, так і в іншому комфортному середовищі. Викладачі можуть використовувати готовий відеоконтент або створювати відеоуроки, де вони пояснюють матеріал і демонструють приклади.

2. Вебінари та онлайн-лекції

Це живі онлайн-уроки. За допомогою спеціальних платформ, таких як Zoom, Google Meet або Microsoft Teams, викладачі можуть проводити віртуальні лекції та вебінари для вихованців. Це дозволяє отримувати доступ до великої аудиторії і взаємодіяти з дітьми в режимі реального часу. Вони дозволяють учням та вчителям спілкуватися, обмінюватися ідеями, задавати питання та отримувати відповіді зараз, обговорювати теми та спілкуватися з іншими учасниками.

3. Онлайн-курси

Викладачі можуть розробляти спеціалізовані онлайн-курси з певних тем або навичок. Ці курси можуть бути доступні на платформах для електронного навчання, таких як Coursera, edX або Moodle. Онлайн-курси вимагають самостійної роботи учнів. Вони можуть включати в себе відеоматеріали, тексти, завдання для самостійного виконання та перевірки викладачем.

4. Інтерактивні завдання

За допомогою спеціальної платформи можна створити завдання, які вимагають від учнів активної участі. Це може бути опитування, тестування, завдання для самостійної роботи тощо.

5. Форуми та чати

Створення онлайн-форумів і груп для обговорення матеріалів дозволяє вихованцям взаємодіяти між собою та з викладачем, обмінюватися ідеями та розвивати критичне мислення, надає можливість обговорювати питання, спілкуватися, ділитися досвідом та підтримувати один одного поза класними заняттями.

6. Електронні ресурси

Використання електронних підручників і навчальних платформ: спеціальна навчальна платформа і електронні підручники дозволяють зберегти всі матеріали та завдання в одному місці для легкого доступу учнів. Заклади позашкільної освіти можуть надавати вихованцям доступ до електронних підручників, статей та інших ресурсів для додаткового вивчення теми.

7. Самостійне навчання і тестування

На платформах для дистанційного навчання можна створити завдання і тести для самоперевірки знань, щоб виміряти успішність навчання і знати нагальну потребу для корректування своєї роботи. Учитель може надсилати завдання, які учні виконуються вдома, а потім надсилають результати для перевірки.

8. Індивідуальні консультації

Педагоги можуть проводити індивідуальні консультації з вихованцями через відеоконференції або чати.

9. Проєктна робота

Спільні проєкти, виконані в онлайн-середовищі, можуть розвивати навички співпраці, комунікації та творчості учасників. Це сприяє розвитку творчості та самостійності.

10. Оцінювання та звіти

Використовується онлайн-система для оцінювання успішності учнів та створення звітів для батьків та адміністрації закладу. Заклади позашкільної освіти повинні залучати батьків до процесу навчання, надаючи їм доступ до інформації про успішність та участь їхніх дітей у заняттях.

11. Підтримка вчителів

Організація тренінгів та курсів для вчителів щодо використання дистанційних методів навчання.

Усі ці форми та методи роботи під час дистанційного навчання в позашкільному навчальному закладі можуть бути використані окремо або в поєднанні залежно від мети та особливостей конкретного курсу чи програми навчання. Важливо, щоб вчителі та організатори знали, як ефективно використовувати ці інструменти та підходи для забезпечення максимального навчального результату для учнів. Успішність дистанційного навчання в позашкільних закладах залежить від якості контенту, якості підтримки вчителів та створення сприятливого навчального середовища для учнів. Важливо, щоб викладачі були підготовлені до використання цих форм і методів і знали, як взаємодіяти з дітьми в онлайн-середовищі. Також важливо забезпечити доступність та якість технічних засобів для навчання, необхідно використовувати моніторинг та оцінку успішності дітей у дистанційному форматі.

/Files/images/osvtnya_dyalnst/Скарбничка досвіду.jpg Скарбничку досвіду

Віртуальна школа "Хенд-мейд"

Майстер-клас «Нитяна графіка»

Майстер клас «Ручне ткацтво бісером»

Майстер клас «Ручна художня вишивка»

Майстер клас «Кофейний живопис»

Майстер клас «Лялька Бажальниця»

Кiлькiсть переглядiв: 1135